خبری تفریحی
اخبار ایران و جهان,اخبار ورزشی,اخبار سیاسی
درباره وبلاگ


به وب سایت من خوش امدید
نويسندگان
دو شنبه 25 اسفند 1399برچسب:, :: 22:29 :: نويسنده : علی محسن زاده

چرا همه شهروندان تهران و کرج از تهران کلایمر راضی هستند؟

اجاره کلایمر برای ساختمان های بلند در همه جای تهران توسط شرکت معتبر تهران کلایمر با بیش از 10 سال سابقه کاری در زمینه بالابری برای شما هموطنان عزیز آماده خدمت به شما عزیزان است.

با استفاده از کلایمر می توان بار زیادی را به بالای ساختمان جابجا کرد. البته با سرعت زیاد بیش از حد نسبت به داربست.

کلایمر نسبت به داربست سرعت و امنیت زیادی دارد که نسبت به داربست و هزینه بسیار ارزان پروژه شما را هر چه زودتر به اتمام می رساند.

کلایمر دستگاهی است که می تواند تجهیزات زیادی را با سرعت و بدون خطر جابجا کند.

از کلایمر می توان برای کارهای تعمیراتی ، رنگ آمیزی ، سیمان کاری ، کار در نما ، کامپوزیت و تعویض شیشه و... برای برج های بلند استفاده کرد.

شرکت تهران کلایمر سعی دارد با ارائه بهترین خدمات و قیمت ارزان نسبت به سایر شرکت ها برای شما عزیزان خدمات امن و بهتری را ارائه دهد.

اگر به دنبال اجاره دستگاه کلایمر هستید می توانید با شماره های زیر با مدیریت رستم زاده تماس حاصل فرمایید.

0912-1172669 و 6188629-0912 و از قیمت، شرایط کرایه و اجاره و ... با خبر باشید. ما بهترین توصیه ها را نسبت به ساختمان شما به شما اطلاع می دهیم.

کلایمر انواع مختلفی دارد که به سه دسته تقسیم می شود. ریلی ، مکانیکی و برقی یعنی می توان بصورت دستی و هم با استفاده از موتور استفاده کرد. کلایمر دستی به دلیل ارزان بودن و سرعت کم تر ، در بیشتر ساختمان ها استفاده می شود.

البته شرکت تهران در زمینه خرید و فروش کلایمر هم فعالیت می کند.

هزینه کلایمر هم به شرح زیر است:

ما دستگاه کلایمر خود را به مدت یک ماه با قیمت سه میلیون و نیم به شما اجاره می دهیم البته کرایه حمل دستگاه از ما است. و اگر کار شما بیش از یک ماه طول کشید ما دوباره این هزینه را از شما می گیریم و اگر زودتر تمام شد که هیچ.




نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت: