خبری تفریحی
اخبار ایران و جهان,اخبار ورزشی,اخبار سیاسی
درباره وبلاگ


به وب سایت من خوش امدید
نويسندگان
چهار شنبه 30 شهريور 1401برچسب:, :: 2:51 :: نويسنده : علی محسن زاده

درب اتوماتیک شیشه ای یکی از پرکاربرد ترین محصولات درب اتوماتیک محسوب می شود. اجزای مهم تشکیل دهنده ی درب شیشه ای اتوماتیک عبارتند از اپراتور، شیشه سکوریت با ضخامت و رنگ های متفاوت،کاور آلومینیوم یا استیل (نسبت به سلیقه ی کارفرما و نمای ساختمان) و کاور پشت دهنه که خود اپراتور نیز از اجزایی چون موتور، قفل برقی، باتری، استابلایزر یا منبع تغذیه و مرکز کنترل تشکیل شده است. در صورت نیاز به این درها، می توانید هر ساعتی از روز را با ما در تماس باشید.

نیاز به کرکره برقی از انجایی امد که استفاده از کرکره‌های دستی آهنی دشوار بود و در اثر گذشت زمان و قرار گرفتن در معرض باد و باران ظاهر متفاوتی پیدا می‌کردند و نیاز بود که مجددا رنگ‌آمیزی شوند. نسل بعدی کرکره‌ها حفاظ‌های آکاردئونی‌ بودند که به دلیل مراحل ساخت و رنگ‌آمیزی دشوار قیمت بالایی داشتند. همین موضوع نیز باعث به وجود آمدن کرکره‌های برقی شد.

پرده برقی و کرکره برقی جزو مهم ترین کالا های مورد نیاز برای خانه هوشمند یا امروزی شماس چرا که دیگر نیاز نیست برای باز و بسته کردن پرده ها کل دیزاین و دکوراسیون منزل را به هم بزنید. تنها با فشردن یک کلید میتوانید هر زمانی که خواستید پرده را باز و بسته کنید و از نور طبیعی خورشید بهره مند شوید. همچنین شما میتوانید با استفاده از اپلیکیشن های اندروید و ای او اس پرده برقی منزل را کنترل کنید.

سه شنبه 29 شهريور 1401برچسب:, :: 3:27 :: نويسنده : علی محسن زاده

بوستر پمپ دستگاهی است که به منظور افزایش مجموع آب مصرفی و فشار آب ، چند پمپ آب را به صورت موازی به هم کوپل می کنند. به طور کلی تمامی بوستر پمپ های آبرسانی، خانگی و آبیاری برای افزایش فشار سیال در آپارتمان، ساختمان های مسکونی، صنعتی و غیره استفاده می شوند. سیستم این تجهیزات همانند یک کمپرسور گازی است که در آن سیالات متراکم و فشرده می شوند و سیالات با فشار بالا انتقال می یابند. بعضی از پمپ ها باید آب را به ارتفاع بالاتری انتقال دهند به صورتی که به دو مرحله پمپاژ نیاز پیدا می کنند. بوسترپمپ آبرسانی ، گردش آب در سراسر لوله را تامین می کند و فشار آب را نیز ثابت نگه می دارد و لازم نیست از پمپ های خیلی پر قدرت معمولی استفاده کنیم. شرکت پایا گسترش خورشید تابان (پمپ خوب) تولید کننده و نماینده فروش انواع پکیج بوستر پمپ در تهران می باشد. برای طراحی و ساخت بوستر پمپ توسط بهترین شرکت سازنده بوستر پمپ و یا خرید، استعلام قیمت و یا مشاهده کاتالوگ انواع بوستر پمپ آبرسانی، آتشنشانی، آبیاری، کشاورزی، خانگی، ساختمان و صنعتی با کارشناسان ما در شرکت پایا گسترش خورشید تابان تماس بگیرید.

شرکت پمپ آب پنتاکس که یکی از معروف ترین برندهای پمپ در ایران می باشد، همچنین به تولید بوستر پمپ پنتاکس می پردازد. بوستر پمپ پنتاکس یکی از محبوب ترین بوستر پمپ های ایران است که در امکان مختلف مخصوصا در ساختمان های بلند استفاده می شود. پمپ آب پنتاکس شناخته شده ترین و معروف ترین برند در ایران می باشد. بجز پمپ آب، بوستر پمپ پنتاکس نیز در ایران بسیار محبوب است. بوستر پمپ های بوستر پمپ آبرسانی، بوستر پمپ آتشنشانی و آبیاری پنتاکس به دلیل هزینه نگهداری کم و با صرفه بودن، دارای جایگاه مهمی در صنعت بوده و در نتیجه در اکثر مجتمع های مسکونی و مراکز بزرگ تفریحی، اداری و مسکونی مورد استفاده قرار می گیرد. از اجزاء تشکیل دهنده بوستر پمپ خانگی پنتاکس می توان به الکترو پمپ، فشار سنج، تابلو کنترل، اینورتور و غیره اشاره نمود. شرکت پایا گسترش خورشید تابان (پمپ خوب) تولید کننده بوستر پمپ پنتاکس در تهران می باشد. برای خرید بوستر پمپ پنتاکس یا استعلام قیمت از محصولات مختلف پنتاکس مانند بوستر پمپ های آتش نشانی، آبیاری و آبرسانی پنتاکس با کارشناسان ما در شرکت پایا گسترش خورشید تابان تماس بگیرید.

شرکت پایا گسترش خورشید تابان (پمپ خوب) طبق ضوابط جدید آیین نامه سال 1399 مجموعه پمپ آتش نشانی و بر اساس استانداردهای آن اقدام به طراحی و ساخت بوستر پمپ های تاییدیه آتشنشانی می نماید. این بوستر پمپ های آتشنشانی در سری های مختلف مانند کلاس S1, S2 و S3 ساخته می شود. برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد آیین نامه مجموعه پمپ های آتش نشانی، PDF زیر را بخوانید. برای خرید بوستر پمپ آتش نشانی یا استعلام قیمت بوسترپمپ تاییدیه آتشنشانی با کارشناسان ما در شرکت پایا گسترش خورشید تابان تماس بگیرید.

منبع تحت فشار پمپ آب به نام های دیگری نیز شناخته می شود. از جمله آنها منبع انبساط یا مخزن تحت فشار یا منبع دیافراگمی پمپ می باشد. این منابع تحت فشار در رنگ های مختلفی عرضه می گردند. مکانیسم عملکرد مخزن تحت فشار یا منبع دیافراگمی اینطور است که به علت وجود تیوپ منبع تحت فشار، هوا با فشار زیاد در آن ذخیره می شود و آب بواسطه این فشار هوا به داخل لوله ها فرستاده می شود.در این لحظه آبی که با فشار بالا در مخزن تحت فشار قرار دارد به محض اینکه شیر باز شد تخلیه می شود.

از پرکاربردترین سیستم های فیلتر آلودگی های معلق در آب فیلتر های شنی هستند. با استفاده از این فیلترها قادر خواهید بود ذرات معلق موجود در آب به قطر 50 میکرون را حذف نمایید. اما جهت حذف مواد رنگی موجود در آب و ذرات رنگی و طعم آب باید بلافاصله بعد از فیلتر شنی استخر از فیلتر کربنی استفاده شود. دستگاه فیلتر شنی استخر بهترین و رایج ترین انتخاب برای برای شفافیت و تصفیه آب استخر می باشد. در لایه های مختلف فیلتر شنی از سایزهای متفاوت سیلیس استفاده می شود. لایه بالایی آن بین 0.5 تا 1.5 ، لایه میانی بین 1.5 تا 3 و لایه زیرین 5 تا 3 میلیمتر می باشد.یک صفحه جداگانه بنام صفحه نازل نیز در کف نازل فیلتر شنی استخر متصل می شود که کار این صفحه جلوگیری از خروج سیلیس از فیلتر شنی می باشد. معمولا یک سوم فیلتر شنی را جهت معلق بودن املاح پر نمی کنند تا زمان بکواش را بالا ببرند.

دو شنبه 28 شهريور 1401برچسب:, :: 19:24 :: نويسنده : علی محسن زاده

Samsung Galaxy A12 گوشی هوشمند مقرون به صرفه جدید سامسونگ، جانشین جدید گلکسی A11 با مجموعه ای از دوربین های چهارگانه، باتری بزرگتر، تراشه و ظاهری متفاوت است.

 



ادامه مطلب ...
شنبه 26 شهريور 1401برچسب:, :: 22:39 :: نويسنده : علی محسن زاده

همانطور که حتما می دانید، رنگ ها نمایانگر حالات درونی بدن شما هستند و زمانی که قصد خرید یک تاج گل مناسب را دارید، انتخاب رنگ مناسب برای گل ها، یکی از پر هیجان ترین قسمت های این خرید می باشد. توجه کنید که رنگ ها به لحاظ روانشناسی معنا و مفهوم متفاوتی دارند و شما بایستی بسته به نوع مراسمی که دعوت شده اید و یا قصد دارید که در آن حاضر شوید، گل هایی با رنگ مناسب انتخاب کنید. البته در خصوص تاج گل عروس ذکر این نکته نیز مهم است که رنگ گل های تاج سر عروس بایستی با رنگ لباس، لاک، کیف دستی، گل های دسته گل و یا دیگر اکسسوری های او همخوانی و مطابقت داشته باشد  تا بتواند جلوه ی زیبایی را ایجاد نموده و چشم همگان را به خود جلب نماید. اگر چه معمولا از گذشته تا به امروز اغلب برای تاج گل های مراسم ختم از گل های به رنگ سفید و زرد استفاده می شده است اما امروزه انواع تاج گل ها با گل های رنگارنگ و زیبا نیز برای مراسمات مختلف سفارش داده می شود. البته توجه کنید که اگر قصد خرید یک تاج گل برای مراسم افتتاحیه را دارید قطعا دست شما در انتخاب رنگ گل ها باز تر است اما اگر می خواهید گل های رنگی را برای مراسم تدفین و ترحیم انتخاب کنید، بهتر است درصد ترکیب آن ها با رنگ خنثی همچون سفید متناسب باشد. به طور مثال اگر متوفی جوان بوده و خواهید از گل های نارنجی نیز در تاج گل مراسم تسلیت استفاده نمایید، بهتر است حداکثر 20 درصد گل ها نارنجی رنگ بوده و مابقی آن را از میان گل های به رنگ سفید انتخاب نمایید. اما برای سفارش تاج گل ترحیم هانی گل مناسب نیز دست شما باز تر بوده و به راحتی حتی می توانید از میان رنگ های قرمز، صورتی، زرد، بنفش، نارنجی، گلبهی، آبی و ... انتخاب نمایید.

چهار شنبه 23 شهريور 1401برچسب:, :: 20:55 :: نويسنده : علی محسن زاده

"گل رز" این گل معروف و بسیار دوست داشتنی تنها گلی است که همه جا حضور دارد از مجالس شادی گرفته تا مجالس غم و اندوه و ختم و... و انواع خیلی زیادی دارد و از رنگ های بسیار متنوعی نیز برخوردار است . از آن جایی که مردم ایران بسیار مردمان احساسی و مهربانی هستند استفاده ی خیلی زیادی از این گل میکنند زیرا نماد اصلی این گل عشق و علاقه و محبت است . برای انتخاب رنگ مناسب و نوع گل رز مناسب می توانید از مشاوران ما راهنمایی بگیرید ، برای مثال استفاده از رز سفید نماد معصومیت و مهربانی است ، رز زرد نماد دوستی است ، و در تاج گل ترحیم هم استفاده می شود ولی رز صورتی خیلی مناسب تاج گل ترحیم نیست . "گل داودی" این گل بسیار زیبا در سراسر دنیا از محبوبیت خاصی بهرمند است و طرفداران خیلی زیادی دارد در ایران هم مردم این گل را بسیار دوست دارند به خاطر ظاهر زیبا و ظریفش و رنگ های ملایمش خیلی مورد استقبال قرار می گیرد . رنگ های متنوع این گل شامل ( زرد ، سفید ، بنفش ، صورتی ) می باشد . گل داوودی در کشور های مختلف معنای متفاوتی دارد به طور مثال در کره و ژاپن معنای غم و اندوه و مرگ میدهد ، در ایالات متحده آمریکا به معنای صداقت است و در ایران بسیار طرفدار دارد و برای تاج گل استفاده می شود . "گل میخک" این گل زیبا رنگ های بسیار متنوعی دارد و با توجه به نوع رنگش مفهومش تغییر میکند . این گل قیمت بسیار مناسبی نسبت به سایر گل ها دارد و قیمت تاج گل ترحیم هانی گل شما پایین می آید همچنین دوام بسیار زیادی دارد از این رو برای استفاده در تاج گل خیلی مناسب است . میخک قرمز به معنای محبت ، میخک سفید به معنای صداقت و جاودانگی است.

سه شنبه 22 شهريور 1401برچسب:, :: 16:48 :: نويسنده : علی محسن زاده

طراحی سایت به مجموعه فرآیندهایی گفته میشود که یک وبسایت اینترنتی از مرحله ایده تا پیاده سازی کامل و بهره برداری طی میکند. در دنیای پیشرفته و مدرن امروز اغلب کسب و کارهای بزرگ و متوسط نیاز شدیدی به طراحی سایت تهران دارند. برای برطرف کردن این نیاز راه حل های متعددی وجود دارد. شرکت های متعددی وجود دارند که در زمینه طراحی سایت فعالیت میکنند ولی انتخاب یک طراح مناسب و استاندارد در میان هزاران گزینه کاری دشوار و تخصصی است. اغلب کاربران اینترنتی معیار انتخاب خود را بر اساس نمونه کارهای شرکت مذکور قرار میدهند. به این صورت که هرچقدر شرکت مورد نظر نمونه کارهای طراحی سایت موفق تر و معتبر تری را در کارنامه خود داشته باشد ، بیشتر مورد اقبال و توجه قرار میگیرد.

طراحی سایت پتلفرم حافظ تلفیقی از هنر و دانش است. بی شک بدون داشتن هر یک از این دو مورد هیچ طرح خلاقانه و کارآمدی شکل نمی گیرد. ما در وبینو علاوه بر توجه به ساختار برنامه نویسی پروژه طراحی سایت ، به جنبه گرافیکی و زیبایی بصری کار هم توجه داریم ، چون بدون شک اولین چیزی که کاربر با آن برخورد دارد طراحی رابط کاربری و گرافیک سایت میباشد. این در حالی است که اغلب شرکت های طراحی سایت بدون توجه به ظاهر و گرافیک سایت صرفا به عملکرد سایت توجه دارند و این مسئله غالبا نارضایتی مشتری را به دنبال دارد.

امروزه با توجه به گسترش روزافزون محبوبیت تکنولوژی در بین اقشار مختلف ، کسب و کارها برای افزایش بازار فروش خود اهمیت ویژه ای را برای طراحی سایت قائل میشوند. زیرا اغلب مردم کالاها و خدمات مورد نیاز خود را بیشتر از هر جای دیگر با جستجو در اینترنت پیدا میکنند. لذا راه اندازی یک سایت حرفه ای برای کسب و کارهایی که به دنبال گسترش کسب و کار خود هستند توصیه میشود. به همین دلیل میتوان گفت کیفیت و قدرت یک کسب و کار رابطه مستقیمی با قدرت و کیفیت سایت آن کسب و کار دارد.

سه شنبه 22 شهريور 1401برچسب:, :: 3:44 :: نويسنده : علی محسن زاده

بهترین لباس بارداری برای خانم های باردار لباس هایی است که در منطقه شکمی گسترش پیدا کنند و پهن باشند تا مادر احساس راحتی بیشتری داشته باشد.

از قدیم زنان در دوران حاملگی تصمیم می گرفتند تا لباس های قدیمی خود را بپوشانند و طرح هایی تحت عنوان مدل جدید لباس سایز بزرگ مخصوص وجود نداشته است. به دلیل خجالت زنان باردار در این دوران از وضعیت فیزیکی شان تمایلی هم به نشان دادن آن نبوده است.

اما در این دوران که زنان نقش بسیار پر رنگی در جامعه دارند معقوله پوشش و لباس زنانه بارداری بسیار مهم شده است زیرا که زنان باردار در این دوران باید لباسی را انتخاب کنند که هم راحت باشد و هم جذاب.

دو شنبه 21 شهريور 1401برچسب:, :: 22:42 :: نويسنده : علی محسن زاده

در گذشته، کشور ایران در لیست تحریم های کشور دومینیکا برای صدور پاسپورت بود. اما مدتی است که کشور ایران از لیست تحریم این کشور خارج شده و در حال حاضر امکان فروش پاسپورت دومینیکا به شهروندان ایرانی فراهم شده است.

مزیت های بسیاری برای اخذ پاسپورت دومینیکا های لیپ وجود دارند که احتمالا بسیاری از مردم از آن ها مطلع هستند. در ادامه به برخی از مزیت های دریافت فروش پاسپورت دومینیکا اشاره می کنیم.

مزایای پاسپورت دومینیکا

• دریافت پاسپورت بدون نیاز به حضور در کشور
خرید پاسپورت دومینیکا به سادگی و بدون نیاز به حضور فرد در کشور دومینیکا امکان پذیر است. در حال حاضر، هیچ کشوری در دنیا اقدام به ارائه پاسپورت به این شکل نمی کند!


• دریافت پاسپورت با دو روش مختلف
امکان خرید پاسپورت دومینیکا با سرمایه گذاری بلاعوض و یا سرمایه گذاری در املاک کشور دومینیکا امکان پذیر است. البته حداقل سرمایه ای که باید برای دریافت پاسپورت این کشور در نظر داشته باشید، ۱۰۰ هزار دلار است.
• کوتاه ترین زمان ممکن برای صدور پاسپورت
صدور پاسپورت در اکثر کشورها، کاری زمان بر است. اما خوشبختانه مردم کشور ایران می توانند با دریافت خدمات فروش پاسپورت دومینیکا، در حدود ۶ ماه پاسپورت خود را دریافت کنند.

دو شنبه 21 شهريور 1401برچسب:, :: 1:42 :: نويسنده : علی محسن زاده

دیزل ژنراتور چیست؟

در بازار صنعتی ایران اصطلاحا از کلمه ژنراتور برای دستگاه های تولید کننده برق (gen set) استفاده میگردد. ژنراتور که برگرفته از کلمه generator میباشد به معنای تولید کننده بوده و اصطلاحا در ایران به دستگاه مولد برق اطلاق میگردد.از نظر علمی و اصولی موتور برق و یا مولد برق به یک سیستم یکپارچه تولید کننده برق گفته میشود که شامل دو قسمت اساسی میباشد . قسمت اول یک مولد الکتریسیته (ژنراتور یا ALTERNATOR) است که توسط قسمت دوم که یک موتور احتراقی (Engine) میباشد چرخانده میشود . موتور دستگاه مولد برق ، سوخت را سوزانده و تبدیل به انرژی مکانیکی مینماید و ژنراتور این نیروی مکانیکی دورانی را از طریق القای الکترومغناطیسی به انرژی الکتریکی تبدیل می نماید.

یک شنبه 20 شهريور 1401برچسب:, :: 1:58 :: نويسنده : علی محسن زاده

ترانسمیتر فشار زیمنس

ترانسمیتر فشار زیمنس در تشخیص مقدار فشار و گزارش آن به صورت اعداد دیجیتالی استفاده می شود و در کنار آن اندازه گیری فشار مطلق، اندازه گیری فشار تفاضلی، اندازه گیری جریان و همچنین اندازه گیری سطح از دیگر وظایف این دستگاه است. استفاده از تکنولوژی جدید و پیشرفته در تشخیص فشار و انتقال نتایج به دست آمده به اتاق کنترل از دیگر ویژگی‌های جالب این دستگاه است که انتخاب آن را برای شما راحت تر می کند. ترانسمیتر فشار زیمنس 7mf4033 و 7mf4433 ، ترانسمیتر فشار زیمنس SITRANS P320/420 و SITRANS P500، ترانسمیتر فشار زیمنس SITRANS P DS III و ترانسمیتر فشار زیمنس SITRANS P310 مدل های مختلف موجود در بازار از این ابزار هستند. این یعنی شما تنوع بالایی برای انتخاب دستگاه ترانسمیتر در اختیار دارید و می توانید گزینه های مختلفی را انتخاب کنید. البته این انتخاب باید با توجه به ویژگی دستگاه ها و همچنین سطح انتظار ما از فرآیند صورت بگیرد.

ترانسمیترهای فشار زیمنس دارای ابزار ها و متعلقات مختلف است که کدام از آنها با توجه به نمایشگر و نوع دستگاه قابل تغییر است. اصولا این دستگاه ها دارای یک دستگاه نمایشگر ال سی دی بوده که می تواند فشار را بر اساس مقیاس های مختلف گزارش کند. این گزارش فشار و حتی گزارش شدت جریان با استفاده از پروتکل های ارتباطی بین المللی به صورت بیسیم و از طریق کابل ارتباطی انجام می گیرد. روال کار ترانسمیتر فشار زیمنس به این صورت است که بخش دیافراگم آن به مخزن یا سیستم مورد نظر در فرایند متصل می شود. زمانی که فشار از طرف سیستم به این دیافراگم وارد میشود، یک مبدل برای تغییر فشار به شدت جریان وجود دارد که نتیجه نهایی را به صورت اعداد دیجیتالی برای فشار گزارش می دهد. امکان استفاده از اعداد برای نشان دادن سطح مایعات در مخازن و یا موارد دیگر وجود دارد و به همین دلیل اهمیت بالایی به این تجهیزات داده می شود. برای کالیبره کردن این دستگاه معمولا از هارت 475 استفاده می شود.

شنبه 19 شهريور 1401برچسب:, :: 15:0 :: نويسنده : علی محسن زاده

شرکت در برنامه‌های «شهروندی از طریق سرمایه‌گذاری» معمولا سریع‌ترین و ساده‌ترین راه برای اخذ پاسپورت دومینیکا است. در سراسر جهان، تعداد معدودی از کشورهای منتخب با اعطای تابعیت از طریق برنامه‌های سرمایه‌گذاری، بودجه مورد نیاز را برای برنامه‌های اقتصادی و توسعه کشور خود جذب می‌کنند. این برنامه فرصتی را برای افراد فراهم می‌کند تا با سرمایه‌گذاری در پروژه‌های دولتی، اوراق قرضه یا پروژه‌های مصوب املاک، از آنها تابعیت خریداری کنند. این کشورها به طور معمول شرط حضور ندارند. داشتن تابعیت دوم برای افرادی که به دنبال سفر بدون ویزا به جهان و امکان مدیریت مالی بهتر هستند ایده‌آل است. با اخذ تابعیت دوم از طریق سرمایه‌گذاری، این افراد از حقوق و امتیازات شهروندی، از جمله حق واگذاری تابعیت به نسل‌های آینده خود برخوردار می‌شوند.

پنج شنبه 17 شهريور 1401برچسب:, :: 2:24 :: نويسنده : علی محسن زاده

یکی از مهم‌ترین و اصلی‌ترین المان‌هایی که در فضای داخلی اتاق نشیمن مورداستفاده قرار می‌گیرد مبل راحتی است. این مبل‌ها دارای مدل‌های متنوعی هستند و می‌توانید به‌راحتی متناسب سبک دکوراسیون و به‌عنوان رنگی مکمل با سایر وسایلتان مدل شیک و جذابی را انتخاب کنید و چیدمانی بی‌نظیر را به ارمغان آورید.

مبل راحتی از پرطرف‌دارترین سبک‌های مبلمان است که می‌توانید با هر سطح درآمدی و بودجه‌ای بهترین آن را برای منزل خود تهیه کنید. شما می‌توانید از امکان خرید اقساطی بدون بهره از فروشگاه سامی مبل استفاده کنید و بدون هیچ‌گونه دغدغه‌ای به‌راحتی مدل و رنگ مبل مدنظر خود را انتخاب و به‌صورت اقساط 36ماهه هزینه آن را پرداخت نمایید و با ایجاد تغییراتی در محل زندگی و کار خود با انرژی بیشتر به فعالیت‌های روزمره ادامه دهید و از حضور در محیط لذت ببرید و احساس آرامشی وصف نشدنی را تجربه کنید.

سه شنبه 15 شهريور 1401برچسب:, :: 21:30 :: نويسنده : علی محسن زاده

گل میخک قرمز به معنای محبت میباشد. میخک سفید به معنای پاکی و خلوص است که انتخاب بسیار خوبی برای مراسم خاکسپاری و عزاداری میباشد. گل میخک در بین مردمان مسیح به معنای اشک چشم حضرت مریم مقدس یاد شده است. ۶- گل نرگس گل نرگس و لاله نماد شروعی دوباره دارند. خرید تاج گل نرگس را در اولیت خود قرار دهید ، چون این گل ها علاوه بر نماد های گفته شده ، باعث دلگرمی خانواده عزیز از دست رفته نیز میشوند و حس خوبی به آنها منتقل میکنند. البته که گل نرگس فقط برای فصل بهار است و در این تایم میتوانید این گل ترحیم را خریداری نمایید. گل های نرگس به رنگ های سفید و زرد وجود دارند. گل نرگس ۷- گل بنفشه گل بنفشه با رنگ بنفش میتواند مناسب برای مراسم ترحیم باشد. این گل نماد زیبایی را میدهد. شما میتوانید گل های بنفشه را با گل های دیگر ترکیب کنید و در یک تاج گل بسیار زیبا و ملیح به خانواده عزادار تقدیم کنید. این کار میتواند کمی از حس ناخوشایند آن ها را فرو بریزید. ۸- گل سنبل سنبل مشکی میتواند بسیار مناسب برای گل ترحیم باشد. نماد سنبل مشکی ، غم و اندوه فراوان میباشد. شما میتوانید خرید گل سنبل را در صدر انتخاب های خود قرار دهید ، چون این گل علاوه بر نماد هایی که دارد ، زیبا و جذاب نیز میباشد. گل سنبل برای یک خرید گل مناسب ترحیم ، میتوانید به گلفروشی انلاین شرمیلا مراجعه نموده و از محصولات متنوع و گل آرایی های مختلف ، دیدن کنید. تاج گل ترحیم هانی گل زیر مجموعه یکی از انواع متفاوت گل آرایی در دسته تاج گل ها می باشد. تاج گل تسلیت را همانطوری که از نامش پیداست و می دانید برای ابراز همدردی و احترام و بیان تسلیت در مراسم سوگواری و ترحیم استفاده می شود. خوب است بدانید که تاج گل برای تسلیت را بسته به مراسم مورد نظر و سلیقه شخصی شما و متناسب با انتظاراتی که از آن دارید طراحی می کنند و می آرایند. اگر قصد خرید تاج گل برای تسلیت برای مراسمی را دارید بهتر است از پیش آشنایی مختصری با انواع گوناگون آن داشته باشید، که در ادامه متن برایتان به شرح آنها خواهیم پرداخت.

 
سه شنبه 15 شهريور 1401برچسب:, :: 3:20 :: نويسنده : علی محسن زاده

باتری موبایل یک منبع تغذیه برای دستگاه‌های تلفن همراه است که ولتاژ و جریان مورد نیاز برای روشن شدن و عملکرد این دستگاه را فراهم می‌آورد. باتری‌های موبایل معمولا از جنس نیکل، لیتیوم، لیتیوم-پلیمر، لیتیوم- یون، نیکل-کادمیوم یا نیکل-متال هیدرات ساخته می‌شوند.

باتری آیفون اگر یکی از دارندگان گوشی‌های هوشمند آیفون اپل هستید، در فروشگاه فونی شاپ می‌توانید باتری اصلی و با کیفیت مناسب با مدل گوشی خود را تهیه نمایید. آیفون‌های اپل محصولات پرچم داری هستند که کیفیت عملکرد شان واقعاً فوق العاده است. شرکت اپل با طراحی اسمارت فون های جدید خود که در آن ها ظرفیت باتری آیفون را تا حد قابل قبولی بالا برده است؛ سعی کرده کاربران موبایل آیفون را راضی نگه دارد.

باتری هواوی از زمانی که شرکت هواوی روی طراحی و ساخت اسمارت فون های پیشرفته که امکان رقابت با برند های بسیار معتبر مثل سامسونگ را داشته باشند؛ تمرکز کرده؛ طول عمر باتری هواوی به یکی از معضلات گوشی‌های همراه این شرکت تبدیل شده است.

سه شنبه 15 شهريور 1401برچسب:, :: 2:31 :: نويسنده : علی محسن زاده

از ضروری ترین ویژگی هایی که ممکن است برای شناسایی مواد اصلی و تقلبی بودن شارژر شیائومی، مورد استفاده قرار گیرد. لوگوی سازنده است.هر کسب و کار لوگوی متمایز خود را داشته که با حروف خاصی نوشته یا تصویر، ظاهر و احساسی متمایز دارد.تولیدکنندگان محصولات فیک، لوگو را کپی کرده و با قرار دادن آن بر روی کالا، سعی در معرفی آن به عنوان محصول اصلی را دارند.

شارژر هواوی اصل دغدغه خریداران زیادی است. کمپانی هواوی سال هاست که به عنوان یکی از قدرتمندترین ها در عرصه تکنولوژی های ارتباطی فعالیت می کند. اما افزایش قیمت و عدم دسترسی مناسب به تجهیزات جانبی اصل زمینه را برای سودجویان فراهم کرده و بازار مملو از تجهیزات جانبی تقلبی شده است و در نهایت ممکن است

انجام این کار بسیار آسان است، چرا که فقط با چند مورد بسیار ساده روی نوشته‌های شارژر سامسونگ کار خواهیم داشت. یکی از این موارد که بهترین روش تشخیص شارژر اصلی سامسونگ محسوب می‌شود، کشور سازنده‌ آن است. اگر روی مشخصات شارژر نوشته باشد که این محصول در چین ساخته شده است

یک شنبه 13 شهريور 1401برچسب:, :: 19:52 :: نويسنده : علی محسن زاده

نقش اصلی گلس گوشی موبایل، محافظت از صفحه نمایش در برابر ضربات وارده و یا ایجاد هرگونه خط و خش است. با توجه به اهمیت بالای نمایشگر و سختی تعویض آن، استفاده از گلس محافظ صفحه نمایش گوشی موبایل امری ضروری بوده و اقدام به خرید آن پس از خرید گوشی جدید اجتناب ناپذیر است.

گلس سوپر دی پلاس +Super D (تقویت شده) گلس های محافظ صفحه نمایش برای گوشی های هوشمند، اسمارت واچ ها، تبلت و هر وسیله ی الکتریکی دارای صفحه نمایش مورد استفاده قرار میگیرد. کمتر کسی است که ریسک نداشتن گلس محافظ روی وسایل هوشمند را می پذیرد.

گلس سرامیکی برخلاف نام گلس سرامیکی، در ساخت آن به میزان زیادی از کریستال شیشه و به مقداری ناچیزی از ناخالصی هایی همچون سرامیک، کوارتز و سیلیکات استفاده شده است. گلس های سرامیکی برخلاف گلس های شیشه ای به مدت زیادی رنگ خود را حفظ کرده و دچار تغییر رنگ نمی شوند. این ترکیبات بکاررفته نه تنها از بجا ماندن اثر انگشت جلوگیری کرده، بلکه از کاهش کیفیت تاچ صفحه نیز جلوگیری می کند.

یک شنبه 13 شهريور 1401برچسب:, :: 17:57 :: نويسنده : علی محسن زاده

گل در میان مردم کشورمان و فرهنگ ایرانی دارای جایگاه ویژه‌ای است. به‌طوری‌که در مناسبت‌های متفاوت برای عرض تبریک گل هدیه می‌دهند. یکی از این مناسبت‌ها آغاز فعالیت یک کسب‌وکار و راه‌اندازی یک نمایشگاه می‌باشد. در چنین مواردی تاج گل نمایشگاه برای عرض تبریک و آرزوی موفقیت می‌تواند گزینه مناسبی باشد.

یکی از رایج‌ترین روش‌هایی که می‌توان برای عرض تبریک به‌منظور شروع فعالیت یک برند در محل برگزاری نمایشگاه استفاده نمود تاج گل است که جلوه زیبا و با شکوهی دارد. باتوجه‌به شرایط و فضای حاکم بر نمایشگاه دسته‌گل و باکس گل نمی‌تواند گزینه مناسبی برای تبریک باشد. تاج ‌گل‌ نمایشگاه در ابعاد و مدل‌های متنوعی عرضه می‌شود که می‌توانید متناسب باسلیقه و بودجه خود بهترین گزینه را سفارش دهید.

قیمت تاج گل نمایشگاه باتوجه‌به اینکه از گل‌های خارجی و یا ایرانی فصلی استفاده شده و همچنین تعداد و نوع آن‌ها متفاوت است. البته نحوه چیدمان و تزئین، جنس و سایز پایه نیز بر روی قیمت نهایی آن اثر می‌گذارد. ازاین‌رو نمی‌توان یک قیمت ثابت برای این هدیه زیبا اعلام نمود و باتوجه‌به موارد ذکر شده قیمت‌های متفاوتی دارند.

جمعه 11 شهريور 1401برچسب:, :: 3:6 :: نويسنده : علی محسن زاده

اما باید توجه داشته باشید که هر کاور یا گاردی را نباید استفاده کنید. برخی کاور ها باعث کاهش آنتن دهی موبایل می شوند. و برخی دیگر باعث زیادی گرم شدن موبایل می شوند که به قطعات داخلی موبایل به ویژه باتری گوشی آسیب می زند. خیلی از گارد ها به دلیل حرکت گوشی در آن ها باعث خط افتادن پشت گوشی می شوند. برخی دیگر به پورت های موبایل توجه نمیکنند و باعث می شوند که سوکت هندزفری یا شارژر درست وارد نشود. پس همانطور که متوجه شدید استفاده از گارد گوشی موبایل بسیار مهم است و معایب و مزایای خاصی دارد.

بازار اینترنتی و استفاده از دیجیتال خرید کلیه لوازم مورد نیاز را بسیار ساده کرده، البته در این میان افراد سودجو با سواستفاده از اعتماد مشتریان سبب سلب رضایت از اجناس و اطمینان مشتریان از فروشندگان شده اند به همین دلیل لازم است پیش از خرید اطلاعات کاملی در رابطه با بهترین مرکز خرید قطعات موبایل داشته باشید.

خرید کابل و شارژر جدید مشکلات ناشی از خرابی شارژر گاهی از وضعیت ظاهری آن مشخص بوده و گاهی نیز از عدم شارژ باتری هنگام اتصال شارژر می توان به خرابی آن پی برد. نسبت به مشکلات شارژر باید حساس بوده و در صورت وجود هرگونه خرابی در آن، بهتر است هرچه سریع تر نسبت به تعویض کابل و شارژ گوشی خود اقدام کنید.

سه شنبه 8 شهريور 1401برچسب:, :: 3:16 :: نويسنده : علی محسن زاده

پاسپورت دومینیکا و اقامت دائم دارای مزایای بسیاری مانند مدت پروسه زمانی بسیار کوتاه ۳ تا ۶ ماهه تا زمان اخذ پاسپورت دومینیکا، عدم نیاز به حضور فیزیکی و مدرک زبان و نداشتن شرایط پیچیده مانند سوابق مدیریتی می‌باشد. خارج از مزیتهای کشور دومینیکا که معمولا افراد را ترقیب به اقدام برای اخذ تابعیت این کشور می‌نماید، مهم‌ترین موضوع برای ایرانیان این است که دومینیکا تنها کشوری است که برای اعطا تابعیت و پاسپورت (طی پروسه کوتاه مدت) برای ایرانیان تشکیل پرونده می‌دهد و ایرانی‌هایی که تنها دارای تابعیت کشور ایران هستند و برای تجارت بین المللی و سفرهای خارجی خود نیاز به تابعیت دوم و اخذ پاسپورت دوم دارند، گزینه دیگری برای انتخاب ندارند.

دلیل گرفتن اقامت و پاسپورت دومینیکا زندگی و اقامت در این کشور نیست، بلکه بدست آوردن پاسپورت کشوری است که به شما اجازه سفر به بسیاری از کشورها مانند انگلستان را بدون نیاز به اخذ ویزا میدهد.

با خرید پاسپورت دومینیکا می‌توانید بدون نیاز به درخواست ویزا و یا ایستادن در صف‌های طولانی سفارت‌خانه‌ها یا ارائه مدارک خاصی، بدون نیاز به ویزا سفر نمایید، هر لحظه و هر زمان. در حال حاضر تنها چندین کشور وجود دارند که امکان اخذ پاسپورت دوم بدون شرط اقامت فیزیکی دران کشورها وجود دارد.

شنبه 5 شهريور 1401برچسب:, :: 2:16 :: نويسنده : علی محسن زاده

آموزش آرایشگری مردانه یکی از رشته های پرطرفدار فنی و حرفه ای در ایران می باشد. علاوه بر این، در جهان نیز بحث آموزشگاه آرایشگری مردانه یکی از مقوله هایی است که طرفداران بسیاری دارد. با توجه به اینکه هر روزه مدل های متفاوت آرایش و پیرایش موی مردانه در دنیای مد و فشن ظهور می کند لذا آشنایی با تکنیک ها و استراتژی های بروز آرایشگری مو مردانه بسیار مهم است.

آموزشگاه پیرایش مردانه یکی از رشته های پرطرفدار فنی و حرفه ای در ایران می باشد. علاوه بر این، در جهان نیز بحث آرایشگری یکی از مقوله هایی است که طرفداران بسیاری دارد. با توجه به اینکه هر روزه مدل های متفاوت آرایش و پیرایش موی مردانه در دنیای مد و فشن ظهور می کند لذا آشنایی با تکنیک ها و استراتژی های بروز آرایشگری مو مردانه بسیار مهم است.

مدرک آرایشگری مردانه یکی از رشته های پرطرفدار فنی و حرفه ای در ایران می باشد. علاوه بر این، در جهان نیز بحث آرایشگری یکی از مقوله هایی است که طرفداران بسیاری دارد. با توجه به اینکه هر روزه مدل های متفاوت آرایش و پیرایش موی مردانه در دنیای مد و فشن ظهور می کند لذا آشنایی با تکنیک ها و استراتژی های بروز آرایشگری مو مردانه بسیار مهم است.

پنج شنبه 3 شهريور 1401برچسب:, :: 21:26 :: نويسنده : علی محسن زاده

هنگام خرید فرش از سمساری ها بايد به چه نكاتی توجه شود؟ قطعا در مقدمه توضيحات كلی و به اثطلاح مختصری را مطالعه كرده ايد و البته در اين بخش خريد از سمساری ها و ليست قيمت فرش ها به صورت كلی معيار های آن ها ذكر خواهد شد. البته در در هر بخش پيشنهادات ارزنده ایی را برای شما ارائه خواهيم داد: نوع فرش: آنكه فرش انتخابی شما ماشينی است و يا دست باف خيلی مهم است و به اصطلاح از زمين تا آسمان فرق خواهد داشت. قطعا كه ميزان قيمت فرش های دست باف بيشتر از ماشينی خواهد بود. نوع نخ هایی كه به كار رفته می شود هم مهم است. البته اين نو از معيار ها هستند كه قيمت فرش ها را افزايش می‌ دهند و شما هم بايد به آن ها توجه كنيد. ( البته بهتر است بدانيد كه پيدا كردن فرش دست باف هم سخت خواهد بود به این دليل كه افراد سود جو و كلاهبردارن با ترفند هایی فرض هی ماشينی را تبديل به دست باف می‌ كنند. البته كه افزايش قيمت هم حاصل خواهند كرد. پيشنهاد ما به شما آن است كه برای خريد از سمساری ها به سمساری تهران پارس كه مورد اطمينان هستند مراجعه كنيد) نوع نقش و نگار های فرش: داشتن جلوه های بصری و زيبا در فرش سبب خريد و فروش بيشتر خواهد شد. البته كه بين ايرانيان داشتن جلوه ظاهری بسيار مهم خواهد بود. البته كه نقش و نگار تمامی فرش ها شبيه به هم نيستند. ولی برخی از فرش ها با داشتن نقش و نگار زيبا، افزايش قيمت هم برای خود به ارمغان آورده اند و شما بايد به آن توجه داشته باشيد. گارانتی داشتن: يكی ديگر از مواردی كه بسيار مهم است وجود گارانتی برای يك خرید فرش می باشد. به اين دليل كه وجود گارانتی نوعی تضمين كالا خواهد بود و در صورتی‌ كه مشكلی برای فرش به وجود آيد می تواننند آن را به شركت مرجوع كرده و يا درخواست بازبينی و… دهند. اين موضوع هم باعث می شود شما از اين موضوع اطمينان خاطر داشته باشيد. ( مدت زمان گارانتی توسط خود شركت ها تعيين خواهد شد و برخی از فرش های گران قيمت با گارانتی مدت زمان بيشتر ارائه خواهد شد) ابعاد مناسب: انتخاب ابعاد مناسب برای خريد از سمساری‌ ها و ليست قيمت فرش ها بسيار مهم واقع خواهد شد. به عنوان مثال فرش هایی هستند كه با ابعاد بسيار كوچك كه از آن ها برای پادری و… استفاده خواهد شد  قطعا كه قيمت پايين تری هم خواهد داشت. البته كه فرش های 9 متری و 12 متری هم وجود دارند. با توجه به اندازه و افزايش ابعاد فرض قطعا قيمت آن ها نيز افزايش خواهد يافت. (‌ البته پيشنهاد ما به شما كاربران آن است كه نوع متراژ اتاق هايتان و پذيرایی و… خانه خود را بررسی كرده و البته با توجه به آن فرش خود را انتخاب كنيد.) به رنگ های فرش توجه كنيد: نوع رنگ برای خريد از سمساری ها و ليست قيمت فرش ها به صورت مجدد مهم است ولی چرا؟ فرض كنيد كه شما فرشی با قيمت پايين خريداری كرده ايد و البته اگر لكه ایی بر روی آن ايجاد شود می خواهيد آن را شست و شو كنيد. قطعا با شست و شو كردن با رنگ رفتگی مواجه خواهيد شد و اين مورد به اين دليل پيش خواهد آمد كه نوع رنگ استفاده شده نامطبوع بوده و ارزش خريد را به اصطلاح نخواهد داشت.

پنج شنبه 3 شهريور 1401برچسب:, :: 3:35 :: نويسنده : علی محسن زاده

شما میتوانید جدیدترین آهنگ های ایرانی را با دو کیفیت 128 و 320 از وب سایت موزیک باران دانلود نمایید، به این نکته دقت داشته باشید که شما میتوانید با وب سایت موزیک باران روزانه به دانلود آهنگ ایرانی در تمامی سبک ها و به روزترین آنها بپردازید و بدون پرداخت هیچ هزینه ای از گوش دادن به موسیقی مورد علاقه خود لذت ببرید همچنین میتوانید فول آلبوم ها را نیاز با انتخاب آرتیست مورد نظر خود به صورت رایگان دریافت نمایید.

شما میتوانید جدیدترین آهنگ های ایرانی را با دو کیفیت 128 و 320 از وب سایت موزیک باران دانلود نمایید، به این نکته دقت داشته باشید که شما میتوانید با وب سایت موزیک باران روزانه به دانلود آهنگ خارجی در تمامی سبک ها و به روزترین آنها بپردازید و بدون پرداخت هیچ هزینه ای از گوش دادن به موسیقی مورد علاقه خود لذت ببرید همچنین میتوانید فول آلبوم ها را نیاز با انتخاب آرتیست مورد نظر خود به صورت رایگان دریافت نمایید.

شما میتوانید جدیدترین آهنگ های ایرانی را با دو کیفیت 128 و 320 از وب سایت موزیک باران دانلود نمایید، به این نکته دقت داشته باشید که شما میتوانید با وب سایت موزیک باران روزانه به دانلود آهنگ در تمامی سبک ها و به روزترین آنها بپردازید و بدون پرداخت هیچ هزینه ای از گوش دادن به موسیقی مورد علاقه خود لذت ببرید همچنین میتوانید فول آلبوم ها را نیاز با انتخاب آرتیست مورد نظر خود به صورت رایگان دریافت نمایید.

چهار شنبه 2 شهريور 1401برچسب:, :: 1:37 :: نويسنده : علی محسن زاده

ارزانترین بلیط هواپیما تهران مشهد ، بلیط لحظه آخری این مسیر پروازی است. هرچه به زمان حرکت بلیط هواپیما تهران مشهد نزدیک بشویم و صندلی های بلیط هواپیما تهران مشهد ظرفیت داشته باشند ، معمولا بلیط هواپیما تهران مشهد در آن زمان کاهش می یابد. تهیه بلیط هواپیما تهران مشهد ، ریسک بالایی دارد، چون امکان دارد پرواز سریع پر شود. بهتر است برای آگاهی از اینکه بلیط هواپیما تهران مشهد به قیمت موردنظرتان رسیده است یا خیر ازاطلاع رسانی قیمت بلیط ارزان هواپیما استفاده کنید تا سیستم به طوراتوماتیک وقتی بلیط هواپیما تهران مشهد به عدد مورد نظرتان رسید با ارسال پیامک به شما، اطلاع رسانی کرده و با این کار شما در وقت و هزینه صرفه جویی کنید.




نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت: